Fisher fan-coil

A fan-coil lényegében nem más, mint egy hőcserét végző ventilátoros radiátor. Lehet klímaberendezéshez is hasonlítani, amely hűteni és fűteni is tudja a helyiséget. A levegőszűrő segítségével a beszívott levegő már megtisztítva, a beállított hőmérsékleten kerül kifújásra a készülékből. Hőszivattyús fűtéshez remekül használhatók, nagy előnye a hagyományos radiátorokkal szemben, hogy nagyon gyorsan felfűti-lehűti az adott helyiséget.

A Fisher fan-coil berendezések legfontosabb jellemzője, hogy olyan extra funkciókat is kínálnak alapáron, amiket más gyártók lényegesen magasabb árfekvésű készülékekben tesznek elérhetővé. A Fisher fan-coilok 2 és 4 csöves változatban is kaphatóak.

Standard tartozék az infra távirányító fali tartóval, kondenzvízszivattyú biztonsági szintkapcsolóval, külső csepptálca a vízbekötés alá. A készülékek áramkimaradás után automatikusan újraindulnak, lehetőség van "Master-Slave" vezérlésre, és automata légterelés is beállítható.

A Fisher fan-coilok magasfali és mennyezetre szerelhető, kazettás berendezéseit megtalálja a BART-Air Klíma Kft. kínálatában itt!

 

A cég

FISHER AIRCON SOLUTIONS Ltd. Inc. USA

A Fisher Aircon Solutions LLC 1999-ben kezdte el a klíma- és klímatechnikai berendezések gyártását. Amerikai székhelyű, de Európát megcélzó vállalat olyan klímaberendezéseket forgalmaz, amelyek a piacon kapható márkák között messze a legtöbb extra funkciót kínálják, ráadásul ehhez magas hatékonysági értékek párosulnak.

A Fisher teljes termékportfóliója 4 gyárban kerül legyártásra, Kínában a Midea gyárban, ahol több mint 150 ismert márka között a legismertebb General Electric, Electrolux, Toshiba és York berendezések is készülnek. Ez a kiemelkedő szakmai háttér kiváló minőséget biztosít. Érdemi összeszerelést légkondicionálók vonatkozásában Kínában, Thaiföldön, Malajziában és Koreában folytat a Fisher.

A termékportfólióba tartoznak a klímák mellett a légyfüggönyök, fan-coilok, a víz-víz hőszivattyúk, a moduláris folyadékhűtők, és a LED izzók is.

A Fisher annak ellenére, hogy nem tartozik a legismertebb, piacvezető márkák közé, Magyarországon több nagyobb nevű versenytársát is megelőzi az értékesítési mennyiséget alapul véve. Az elmúlt 15 évben több mint 50.000 készüléket teleptettek az országban, ám ami ennél is fontosabb lehet, hogy a meghibásodási arány 1% alatt maradt. És mindezt az egyik legjobb ár/érték arány mellett teljesíti a gyártó.